Blått.

Jag har inga kanaler på tv:n av någon oförklarlig anledning. Händer ganska ofta. Ska nog ta och fråga den där Willy varför det blir så här. För det är ju jäkligt trist att inte kunna se på tv när man som mest vill göra det. Den brukar oftast bara stå på i bakgrunden medans jag pysslar med datorn. Men just idag hade jag ingen lust med datorn, utan bara ligga i soffan och titta på tv. Men det gick ju inte. Så nu har jag plöjt 3 filmer på raken, i den mån det går att titta på film med en liten en. Sex and the city filmen, Vi hade iallafall tur med vädret, och slutligen Chicago. Det bästa med detta maraton var Guns (vi hade iallafall tur med vädret mamman) blå ögonskugga. Lite too much, men sjukt nice! Och den är matchad med hennes kläder. Det kan bara bli succé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0