God paj.

Eftersom jag bara har suttit hemma fredag och lördag, och inte varit utanför dörren alls, så var det bra för psyket att lämna lägenheten idag. Är lite smått less på mina fyra väggar just nu. Men den kommande veckan är iallafall lite mer händelserik än förra. Tur. I morgon ska vi åka till Uppsala, på tisdag bvc, på onsdag babymassage, på torsdag kommer Miras pappa på besök, på lördag kalas hos Alex som fyller moppe (15), och på söndag blir det häng i Bovik. Fredag är än så länge tom, det kanske får bli en städ dag. Långpromenader och diverse vardagsbestyr tillkommer ju, varje dag såklart..  

Jag snodde en gammal handväska (hon använder den inte) av mamma idag, en sån där i alldeles lagom storlek. Man får precis plats med det man behöver. Perfekt. Och dessutom så hittade jag ett jätte snyggt tyg som är köpt för typ hundra år sedan (bortglömt sen 50 år ungefär). Svart med vita prickar. Det blir en klänning med vippig kjol och en vippkjol. Kanske en till Mira också..



På väg hem.




Mamma gjorde förövrigt en riktigt grym paj idag. Äpple, blåbär, och rabarber.
(Med Soya grädde till)



Nu duscha och packa lite för i morgon. (vill ha sovmorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0