Lite house är aldrig fel.

Jag har förflyttat mig från soffan, där jag suttit hela dagen, till köket. Lyssnar på P3 dans med Housewifes. Måste säga att de är riktigt grymma på att mixa och "vända plattor". Det väcker lite minnen också. Nice. Fast det gör dock min längtan efter att få dansa ännu större. Men snart så kanske. Sen. I framtiden.

I morgon blir en ny varm dag, den ska jag spendera med pappa. I hälltjärn. Ska bli skönt. Slippa bastun. Lite trist att sitta inne en hel dag till. Och det är ju mors dag i morgon. När jag nämnde det för mamma, (jag undrade om vi inte skulle fira henne i morgon?) sa hon, ja, men du är ju också mamma. Och det är jag ju faktiskt. Mamma Lena. Hm, konstigt men väldigt härligt. Vi ska fira oss på måndag istället. Med glass och kaffe i Bovik. 


Nu packa ihop allt för i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0