När?

Jag har nyss tagit den obligatoriska natt duschen och ska snart gå och sova. Mira ligger och tittar och låter, så det är väl någonting på G. En fis, en rap, lite mat, lite prat?? Eller en ny blöja kanske.

Klockan är återigen mycket. Miras pappa kommer vid 11 i morgon, så grodan och jag kan iallafall ligga och tryna till halv. Sen är det bara att pallra sig upp. Tvättstuga står på schemat. En lång promenad ska jag också lägga till. Det tänker jag inte sluta med (ang, inlägg ingen sol), det gör bara gott för kropp och själ, om man nu ska uttrycka det på det klyshiga och filosofiska sättet !? Men det stämmer dock.



Nu sova för länge sen.


Förresten, jag undrar..
När blir det sommar? Är det fortfarande vår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0