Bovik.

Jag har haft en fantastisk dag idag. Sol. Säger bara det. Sol. Verkligen skönt att bara kunna sitta i solen utan att göra någonting alls. Jag, mamma/mormor/farmor och Alexandra har ätit god mat och umgåtts hos mamma i Bovik idag. Mira var såklart med hon också, men det är hon ju alltid. Än klarar hon sig inte själv.. Mamma stod för matlagningen, skönt att slippa det idag. Vi satt ute på verandan i solen/skuggan och åt. Sedan blev det glass med jordgubbar och blåbär till efterätt. Det enklaste är oftast det godaste.

Vi kom hem för en stund sen och jag har donat lite här hemma men ska snart krypa till kojs. Det är en lång dag som väntar i morgon, men den blir nog väldigt trevlig. Fylld av sol, musik, kära vänner och en hel del chillande.



Jag och Mira.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0