Blått.

Jag luktar svett, eller min deo luktar svett. Jag är ny duschad, men luktar ändå. Så det måste ju vara fel på deodoranten. Jag trodde inte man gjorde sådana som luktar svett. Fast en del kanske gillar det.  Så om man vill lukta illa så ska man köpa Rexonas aloe vera deo. Har inte varit med om detta förut. Måste köpa en ny.


Det är varmt ute. Inga moln. Och här sitter vi. Inne. Men jag ska nog ta en liten promenad snart så att Mira får sova lite. Vet inte riktigt vart jag ska gå bara. Kanske en sväng till någon affär. Ny deo ska ju köpas. Skulle också behöva lite blöjor och ersättning. Det får bli en motions promenad i kväll när det inte är så varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0