Date.

Jag sitter och försöker få i mig havregryns gröt, utan mjölk, dock med äppelmos på, fast det är inte gott iallafall. Jag åt alltid gröten utan mjölk när jag bodde i Göteborg, men tydligen ändras grötsmaklökarna. Men eftersom det är det enda jag har i frukost väg hemma så är det väl bara att pinas. Inte så kul att gå hungrig. Det är helt tomt i mitt kylskåp nu, marmelad, tomatpuré, kaffe, och ett halvt salladshuvud är vad som gömmer sig där. Inte mycket till mat. En tur till en affär får det bli ikväll.

Jag, eller vi, ska åka till Gävle snart och träffa Klara. Trevligt ska det bli. Synd bara på vädret att det inte är så vara ute vänligt, det blåser storm nästan. Soyalatten får drickas inomhus istället.

Mira måste väckas snart, så att hon får i sig lite mat innan vi åker. En torr blöja och lite kläder vore inte heller så dumt.

Nu ta sista tuggan innan jag lägger ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0