Lakrits.

Jaha, då sitter man i grannens vardagsrum och tittar på fotboll igen då.. Eller sitter dom hemma hos mig kanske? Vet inte riktigt. Det är sådant jävla liv så jag hör knappt vad jag tänker. Plus att jag har ruskigt ont i huvudet av för mycket natur lakrits. Har betalat alla räkningar idag och plockat lite (nu finns det bara massor kvar att göra). Är så trött nu att jag ser dubbelt. Men mitt humör är väldigt bra trots allt.

Har mina nya walking skor på mig. Sjukt fula. Men nästan dödligt sköna. Så nu hoppas jag på att jag slipper skavsår och andra obehag. (Det är alltså inte skorna från dagens incident). Skorna jag lämnade tillbaka idag har jag beställt på nätet istället. Kommer nu att få hem dem, i oprovat skick inom 2 dagar. Brandos.se. Himmel vad jag gillar internet shopping. Det är så smidigt. Bekvämt. Enkelt.




Köptes på Inter sport. Där fick jag mycket bra service.. Så Tack för det!




Nu sova, om mina kära grannar behagar dämpa sig lite vill säga.


Kommentarer
Postat av: fanny

såna där skor köpte jag också i veckan, hur sköna som helst. eller hur ? :D

2009-05-31 @ 21:51:16
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0