Chock.

Mira ligger i sängen och pratar med sin kompis igen. Skönt att jag bara kan lägga henne ibland i sängen, utan att behöva vagga henne, så att hon kan varva ner och pyssla på som hon vill innan sömnen tar över. Jag hoppas att detta är en dag då det fungerar. Det lär märkas.

Det är bara skit på tv:n nu. Hells kitchen får underhålla mig. Snart är det Sex and the city. Det är bra.
Kollade på sjukhuset tidigare och grät en skvätt. Det var en förlossning. Det fick mig att minnas några fler bitar av Miras. Det mesta är som bortblåst. Tråkigt men det var väl chocken som gjorde det. Jag hade ju ingen koll på vad det var som hände med mig. Magknip eller kanske vinterkräksjukan? ha!  En riktig supris var det när läkaren konstaterade att det var ett barn på väg ut och att det var ganska brottom att flytta mig till ett förlossnings rum. Kanske lika bra att jag inte förstod tidigare, för tjejen på tv såg inte ut att ha det så kul. Mina knappa 3 timmar är ju ingenting i jämförelse med henne och många andra.

Nu sex and the city, en kopp te, och lite melon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0