Doktorn.

Mira sover för natten. Jag ska fika lite. Kanske koka ett ägg så här på kvälls kvisten. I morgon ska jag gå och köpa lite ansikts grejjer. Dr hauschka som vanligt. Min hud (ansiktet) är betydligt mycket bättre nu än den var innan jag började med Hauschka. Dock är det ju fortfarande en massa hormoner som spökar och gör att den kanske inte strålar jämt. Men ibland så. Spännande att se hur den blir efter amningen. Fast jag kan verkligen rekomendera hela serien oavsett. Fantastiskt bra produkter. Framförallt ansiktstvätten, ansiktsvattnet samt kvitten crémen. Och inte att glömma, ögon crémen, som är en riktig räddare nu när sömnen inte är så bra. Det gör stor skillnad om ögonen iallafall ser okej ut. Inte så snyggt med påsar som ica kassar och "blå tiror" som värsta boxaren. Förhoppningsvis tittar folk en i ögonen om man pratar med dem, och då ser de ju inte att man ser ut som ett slakt förövrigt.




Nu fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0