Lenas städ & tvätt AB.

Tvätten är avklarad. Äntligen. Tycker inte om att tvätta. Diskar hellre. Städa är också tråkigt. Men plocka och dona är kul. Då ser det iallafall fint ut överlag. Om man bara ögnar runt och inte tittar på golven.. Fast jag städade faktiskt golven igår. Eller åtminstone sopade av dem med super grejjen jag fått av pappa. Tydligen så använder städarna på skolorna bara sådana. Jätte bra. Tack pappa. Igen. Nej, men de är faktiskt bra. Allt damm fastnar. Från Vileda.  Bästa städprylen för lata. (Mig själv inräknad).



Nu skulle jag vilja ha en glass. En Magnum temptation kanske. Eller en Tip Top. Vad som helst skulle nog egentligen duga. Men det blir ju fika på kalaset (Alex 15) i morgon så jag får äta extra då.


Nu kolla du tub och se om jag kan hitta ett klipp med Urga.

Kommentarer
Postat av: Granna

2009-05-23 @ 18:01:58
Postat av: Granna

tip top är ju så förbaskat gott, åt en häromdan!

2009-05-23 @ 18:02:52
Postat av: jessica

ja balkonger duger mycket bra som uteserveringar, billigare blir det så också ;)

2009-05-24 @ 15:19:55
URL: http://www.perskan.blogspot.com
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-24 @ 15:23:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0