Dagen.

Jag kvällsfikar. Mira sover. Jag har återtagit vardagsrummet. Mini me har fått flytta in i köket. Så rutiner är på väg att bli verklighet igen. Känns skönt. Att få sova är bra. Och att kunna titta på skit tv är också en höjdare. Oftast. Just nu är det Big bang Theory. Som för visso inte är skit. Utan jävligt bra. Men annars så..

Idag har jag varit i Borlänge. På Cupolen. Eller i kanske. Med Jennie, hennes Fredrik och Lennie. Mira fick hänga med mamma. Jag har haft en helt förträfflig dag. Väldigt rolig. Trots stället..  De håller på och omvänder mig. Ordet mys hör jag mig säga oftare och oftare. Och jag gillar´t. Farligt farligt... 



Och jo, jag shoppade. Såklart.

So long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0