Förslag.

Det lilla barnet (som inte är så litet, utan snarare ganska rund och go) sover nu. Och jag sitter i köket och är sjukt jävla rastlös. Jag måste flytta. Behöver ett till rum. Nu när man äntligen har tv har man fan ingen nytta av den. Alla skitprogram jag vill se. Missar jag. Och eftersom vi sov hos mamma inatt så är jag fruktansvärt utvilad. Så sova kan jag inte heller göra. Duschat har jag redan gjort. Och det finns knappt någon disk att diska. Fan. Fast jag kan iochförsig ändå inte skramla när Mira sover, för då vaknar hon. Och det är dumt. Nu när hon äntligen somnar vid 8 och inte vid halv12. Jag får väl sitta här i min ensamhet, i tystnaden och glo några timmar till.  

                  Ja så får det bli. Banne mig. (valmöjligheterna är ju visserligen inte många... men..)




Fridens..


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja hade du bott närmare hade jag kommit över och gjort dig sällskap!!

2009-11-23 @ 22:18:30
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Granna

Jag å!!

2009-11-23 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0