Grattis GrannastegrannAnna.

Jag skulle ha varit i stockholm den här helgen. Men eftersom mamma ligger i någon sorts svinsjuka toppad med halsfluss. Är jag hemma. Hon skulle nämligen ha varit barnvakt. Min fina fina vän Anna fyller 25 år idag. Så jag skulle ha dansat fötterna av mig med henne i kväll. Eller natt. Sjukt längesedan vi gjorde det nu. Hon kommer dock hit nästa helg. Så jag får se henne snart ändå. Men att dansa sönder fötterna. Går liksom inte här..  Synd.



Nu ska vi få på oss overaller, jackor, skor och en hel del andra grejjer. Och gå bort. En av kusinvitaminerna fyller år. Så lite kalas blir det ändå i dag. Det är även sagt att Jennie ska fixa mina naglar ikväll. Spännande.


Fridens...


Kommentarer
Postat av: Granna

Baby!! Tack!! Ringer dig i morgon så du får en paus i städandet, är hemma och är sjukling. Det var mycket bra igår men kom inte in på katedralen, blev fullt när vi kom och eftersom vi var så sena redan kände vi inte att vi hade tid att vänta en timma på att KANSKE komma in. Så pitstop på Movitz (Rabi hälsar så gott) och sedan dans på fashing.

Jag föreställde mig att du var där bredvid.

Helgen den 5:e dansar vi tillsammans. Vi kan iofs dansa nästa helg, i köket med Mira :-)



Hörs i morrn. Natt

2009-11-15 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0