Kryddigt.



En dag som inte började så bra (den hann knappt ta slut innan den började igen..). Slutade desto bättre. Eller, den är ju inte slut än. Men snart. Jag lyckades lägga mini me i sin egna säng ikväll. Vid typ 9 (!). Och hittils har hon bara vaknat till 2 gånger. Kanske låter mycket. Men det är rena rama jävla feta korset i vårat tak. Så jag hoppas det är en nygammal trend på G. Var väl sisådär en och en halv månad sen sist. Hon sov i egen säng alltså. Men jag kan inte ropa hej än. Natten är kvar. Men ett litet litet svagt ey törs jag klämma fram. Känns bra.

Nu ska jag hälla upp min nykokade lingonsylt i burkar. Tvätta bort lite gammalt smink från fejjan. Plocka upp en miljard grejjer från golvet. Och sen ska jag banne mig lägga mig. Ensam. Och snurra runt som toka.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0