Planering.

Jaha. Ja, då har ännu en vecka passerat förbi mig. Vad händer? Jag som vill hinna med så mycket. Gör inte ett skit.. Fast idag har jag iallafall fått årets första knäck att landa i magen. Petra hade med sig det idag. Hon och Matilda var här och hängde med oss. Ska nog koka lite själv snart. Fast med en twist.


I morgon måste jag jävlar i min låda ta mig ut. Gå bort lite knäck... En pling till försäkringsbolaget ska göras. Och en tvätttid ska bokas. Hundra soppåsar och femtioelva pappersåtervinningskassar ska slängas. Och alla saker som har en tendens att hamna på golvet. Ska plockas upp. Och det är inte bara en grej. Dammet ska torkas och golven ska städas. Dettakommer dock inte bli så lätt. Mini me är nämligen skrikandes och gråtandes kring benen på mig. Varje vaken minut. Så jag har med andra ord lite att göra i morgon. Härligt med måndag. Känns som en jäkla bra start på veckan. Torsdagar passar lite bättre för de här uppdragen tycker jag. Eller att någon annan gör det.



Nu kallar sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0