Sun is shining.

Miras morgonhumör är fan inte att leka med. Kan hända att hon brås på mig. För man kan väl kanske inte påstå att mitt är av bästa sort heller, men ändå.. nu handlar det om henne, inte om mig.. Just nu är det inte så kul att promenera runt i mina mockasiner. I över 2 veckors tid har little miss sunshine sov vägrat. Istället har hon tjurat och gnällt.. Sinnes. Och i morse välte hon en stol över sig. Som grädde på moset liksom. (Ingen större skada skedd. Ett litet litet blåmärke i pannan. Men det är ju oundvikligt när hon härjar fram som ett jehu)


En tand eller två hade varit på sin plats. Då skulle detta decibellande ha en riktig anledning. Nu känns det mest som att hon jävlas med mig...


Men, lite mer kaffe på det här så.. så kan jag kanske skratta sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0