Välbehövligt.




Det sista verkligen behövda sko köpet för den här hösten får bli ett par nya vita sneakers (köper jag andra skor är det bara för att jag är typ materialist och skogalen, eller för att de är billiga, inte för att jag verkligen behöver, för det gör jag ju inte. Egentligen... Men vem fan vill inte ha skor?). Som är snyggare än typ allt annat att ha på fötterna (sneakers i allmänhet alltså). Eftersom mina vita inte är vita utan gråa numer så är det ju inget snack om saken. Ett par (krit)vita sneakers ska bara finnas i mitt hem. I allas. Helst.

Och vem kan motstå ett par med körsbär på? Inte jag iallafall. De får nog bli min lilla höst bonus. För det är man väl värd... (!?)


Vilken butik som ska få mina pengar, är dock ännu oklart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0