Inget nytt.



Hoppsan Kerstin. Har kollat igenom vad jag skrivit det senaste. Och till min stora (???) förvåning. Hade jag skrivit om, sömnproblem, sömnbrist, skor, en vaken Mira, med sömnproblem, skor, tröttma, utebliven sömn, samt lite annat sömnrelaterat. Och skor. 

Men det är väl bara att inse. Mitt liv består av sömn (eller ja, utebliven sömn..) och skor.


Jag gillar skor (nähä..). Jag gillar visserligen att sova också. Men där kan jag inte riktigt bestämma mitt öde. Så skor är mitt sömnsubstitut. Ok?


Bra.

En kan aldrig få för många par skor..  Och en måste ju sova.




(har dock ingen bra förklaring till alla skoköp innan Mira, men.. ja.. äh, skyller på sömnbrist då också..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0