Erfarenheter.

Det är fint att vara i Malmö. Väldigt trevligt att hänga ut med vänner man saknat.. Äta god mat. Prata om allt och inget. Och bara vara. Jag är fan väldigt glad att jag har de vänner jag har. Alla mina vänner. Ni är guld. 


Resan hit var en jävla pärs. Någonting jag aldrig gör om. Inte ensam. Och inte utan att ha kissat först. Blåsan fick visa vad den gick för. Och, den klarade faktiskt mer än jag trodde.. Mira visade dock, högt och tydligt, att det här med att resa inte riktigt är hennes kopp te. Än. Just nu är hon ingen back-packer. Det är ett som är säkert.


Klara & Co (Jonas & Fredrik=Co) är på en konsert just nu. På något ställe som heter någonting med halv. Tror jag. Själv ska jag, när jag ätit upp min citronbiskvi (som är to die for) krypa ner bredvid mini me. Och hoppas på att hon somnar om. Just nu kryper hon omkring i sängen (bara så att folk inte får för sig att jag låter henne krypa runt i sängen hur som helst, så sover vi på en madrass på golvet. Bara för att klargöra. Om nu någon skulle få för sig nåt alltså...) och vill inte riktigt sova. Det vill jag. Idag är jag dödligt trött.





God natt and so long. 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mysipys! :P Vi saknar er redan!

2009-10-31 @ 01:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0