Lida Pin.

Såklart tog jag mig ut igår kväll. Ingen utebliven sömn kan hålla mig hemma. Och speciellt inte om jag köpt nya skor. Men vilken kväll sen. Hade verkligen sjukt roligt. Det var fan ett skönt gäng som var ut. Och bror gjorde ett strålande jobb bakom trummorna. Har inte hört dem förut så det var ju på tiden. Riktigt svängigt. Enda minuset med kvällen var att jag inte tog ett endaste jäkla kort. Trots både kamera och kameramobil i väskan. Katastrof. Verkligen. Katastrof... Men, tur minnet är i behåll. Än.



Idag får vi besök. Så jag ska städa (det blev såklart inte av igår). Och baka en äppelpaj. En dusch vore kanske på sin plats med. Både för Mira och mig. Men först blir det häng och chill på parketten. Med Jacke Bellino, Fjante, Pipen, Roger och alla de andra som för tillfället tagit över mitt golv. 




Lida Pins My space.




Kommentarer
Postat av: Lina

Till och med jag har ju hört Lida Pin! den du ;) Kul att du kommer ut och slår klackarna i taket. Ska definitivt kolla upp den 18e, skulle vara skitkul att komma ut med dig en sväng! Vi hörs av imorn kanske om vi eventuellt ska ses i veckan...

Puss och kram

2009-10-04 @ 15:41:03
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0