Jahaja.

Vill sova. Kan inte sova. Grannar grannar grannar. Ska ta mig fan flytta ut till en stuga i skogen. Där man kan få lite lugn och ro. God dammit. Speciellt dagar som denna(att det är självförvållat att denna dag är lite mera jobbig än andra, det hör inte hit...).

Hade inte Mira äntligen somnat. Efter en väldigt tjurig kväll. Vilket gör det hela än mer jobbigt. Så skulle jag nog skrika och titta på tv jätte högt. Sjunga falskt skulle jag också göra. Bjuda in en häst som fick gnägga lite skulle ju vara trevligt. Kanske hoppa och stampa i golvet med. I takt med hästens gnägg och mitt skönsjungande. Ja. Det skulle jag. Vad härligt det skulle vara. Och kul.



Nästa gång jag har barnvakt. Då ska detta ske. Förutsatt då att grannarna är hemma vill säga. Annars skulle det kanske vara lite meningslöst..... Och onödigt jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hallå där. Du har ingen aning om vem jag är och jag vet heller inte vem du är. Jag var ute och gled på nätet och hittade din blogg. Läste några av dina inlägg och jag måste säga att det där med pizza dagen efter, är ju helt okej... Men hur klarar du av att äta en pizza som ser ut...sådär... ? Och som har en massa grejer på? Hehe. Ditt barn är väldigt gulligt by the way. Kika in på min blogg om du har lust. Jag tänkte fortsätta kolla din. =) Ha det gott. /Patrik

2009-10-19 @ 04:08:28
URL: http://lisaochpatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0