Karaktären.



Mamma hade med sig dessa ikväll. Så sockerförbudet höll, som väntat, inte så länge. Men, fan, jag kunde ju bara inte tacka nej. Och himmelskt goda var de. Och jag kan (nästan inte) tänka mig hur de smakar med full styrka på smaklökarna. Mm. Mm. Mm.



I morgon tar vi lite av vårt pick och pack och drar till Malmö. På lång weekend. Vi ska hänga, och bo, med Klara & Co. Ska bli riktigt nice. Ser fram emot att träffa lite gött folk som jag inte sett på länge. Och lite shopping skulle också vara fint att hinna med. Men Mira ska få träffa lite släkt (sin pappas) under eftermiddagarna, så vi får väl se hur det blir med inköpen....


Nu packa kappsäcken.



Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack Lena!!! Puss! Ps. Dom SER underbart goda ut! Och du behöver inte ha nåt sockerförbud, du kan ha äta-lite-mindre-onyttigheter-tid-istället! :)

2009-10-30 @ 14:26:51
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: mikkkkkkkka

Dom såg sjukt goda ut :)

2009-11-04 @ 15:02:53
URL: http://baaffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0