Kompisar från förr.



Jessica, som är en gammal vän till mig, och hennes lilla Ronja, 1 år, kommer hit i eftermiddag. De får agera försökskaniner på min nya paj. För idag tänker jag outside tha box... Och går all in. (Kunde inte bestämma mig för vilken sort jag skulle göra....) Smulpaj gjord på rågmjöl, rågflingor, solrosfrön, socker, smör, sesemfrön, äpplen & blåbär, kanel och kardemumma. Med Go greens vaniljsås. Och kaffe såklart


Jag tror det blir succé. Vad annars? Jag+ paj= bra kombo.. Oftast.
Den är iallafall ganska nyttig...

Kommentarer
Postat av: Granna

pajen ser mumsig ut, den får du bjuda mig på nästa gång vi ses i sandviken!

2009-10-15 @ 19:11:19
Postat av: Jessica

Tack för idag, pajen fick helt klart godkänt, av både mig och Ronja :)

2009-10-15 @ 19:12:03
URL: http://perskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0