Rödlätt.



Grodan undrar va fan jag har i fejjan... Med all rätt. Inte skitsnyggt precis.

Jag försökte göra mig lite fresh (läs med betoning på försökte) tidigare idag. Med hjälp av en ansiktsmask. Det gick föga bra. Det var inte mitt smartaste drag att lägga en lermask runt en söndersnyten näsa. Ibland borde man faktiskt tänka efter en gång till. Men har man blivit överkörd av en gaffeltruck så är väl inte tankeverksamheten på topp. Uppenbarligen.


Mira verkar dock piggare idag. Och kör runt med sin gåstol som en liten toka. Helt crazy. Snart är det dags för lite mellanmål. Banan för tokan och chokladkaka med glass och jordgubbar för mig. Jag har verkligen blivit bra på det här med nyttiga mellanmål det senaste. Ja visst, min kvisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0