Sista frossan.

Ja det här med att vara sjuk är ju ingen höjdare alltså. Så jävla less på skiten nu. Men i morgon friskförklarar jag  mig själv. Och går och fikar med Therese och Jennie.

Jag lovade mig själv att när jag är frisk är det ta mig sjutton socker och allmänt snask förbud. Så alltså börjar ju det i morgon. Fan. Idag känner jag mig inte alls peppad på det. Men ska det bli av så får jag hålla mitt ord. Annars går det inte. Fram till den 14:e november, när finaste Anna fyller 25 borde jag väl för fan kunna hålla mig? Eller? Fast vem fan försöker jag lura. Det blir tufft as hell. Socker är ju räddningen i dessa hårda tider (hårda tider = sömnlös tillvaro).


Ikväll gör jag mina sista svullningar på ett tag (öh, ja knappt tre veckor, men ändå...). Utan att känna vare sig lukt eller smak på det jag stoppar i mig. Trycker jag jordnötter som att det inte skulle finnas en endaste nöt kvar efter dessa på hela jävla jorden. Och äter chokladbolls smet direkt ur bunken. Eftersom jag inte har vare sig pärlsocker eller kokos hemma, så är det ju ingen idé att göra bollar.


Vatten dricker jag också. Massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0