Skills.

Den lilla mistluren har en tendens att vakna vid 6 och ta i och ljuda för full hals. Inte igår då (tack och lov, prisa herren för det...typ..). Men det är oerhört jobbigt och tröttsamt i längden. Det är tur hon är söt iallafall. Annars hade det varit horribelt. Och man får väl hoppas att allt detta (o)ljudande leder någon vart...



Nu ligger hon och ska (förhoppningsvis) sova lite förmiddag. Och jag försöker pilla i mig lite frukost och tittar på Efter Tio med Malou. Samtidigt som jag får gå fram och tillbaka till henne för att plutta i nappen, som hon konstant spottar ut och sen skriker efter. De lär sig fort. De små liven.. Vissa saker lite för fort.





Oljuden är inte skrik som i grina och skrik skrik, utan skrik som i; åh jag har kommit på (för längesedan nu..) att man kan använda stämbanden och låta jätte jätte JÄTTE högt skrik. Vilket verkar vara jätte jätte JÄTTE kul... Dock inte för mig. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0