Till Jennie.




Jennie ville att jag dedikerade detta inlägg till henne. Så att hon vet om henns iPhone fungerar som den ska. (hon har någon sorts specilicious grunk i mobilen som gör att det piper varje gång hennes favorit blogg(ar) publicerar ett nytt inlägg..typ.) Så med detta säger jag godnatt. Och joinar lilla knytet. Ska sova lite nu. Så man inte ser ut som en vandrande död, med påsar from hell (under ögonen) i morgon på den lilla tillställningen jag ska entra. Nä. Snygg ska jag va.....






So long.







Jennie: Jag hoppas det fungerar som det ska, så att du kan fortsätta följa din(a) favvo blogg(ar) på ett lite smidigare sätt...

Kommentarer
Postat av: Granna

Godnatt baby och tack för tvåtimmarshänget! Ha det KING i morgon, vill ha uppdatering(ar) under kvällen :-) Love, love

2009-10-02 @ 23:47:59
Postat av: myrins ~

aw, vilken söt header :)

2009-10-03 @ 00:49:43
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0