Det är aldrig tyst.

Alltså det här med mina grannar. Är det inte den ena så är det den andra, är det inte den andra så är det den tredje och är det inte den tredje så är det nå´n jävel som kastar takpannor (tegel) i en tom kontainer 07.20 på morgonen. Va fan då. Jag vill för i helvete sova. Sen är det mitt förbannade golv. Som knarrar så mycket att man fan väcker hela kvarteret om man går på det. Speciellt mitt i natten. Och det gör jag, går på det mitt i natten alltså (om jag väcker nån har jag ingen aning om, men kan tänka mig att de sitter i sina lyor och svär över mig och mitt förbannade golv..) Mira vill helst inte sova i sitt kiss. Måste därför byta på henne vid 03,00 ungefär. Och då måste jag ju gå upp, och gå på golvet. Mitt i natten alltså. Måste hitta en annan lösning. (Förslag någon?) För att hon ska lära sig byta blöja på sig själv, eller lära sig sova i kiss känns inte riktigt möjligt.. eller ok för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0