Som vanligt igen.

Jag övade lite på mina hemmafru skills idag. En blåbärspaj blev resultatet. Och mat för två. Visserligen tortellinis, men ändå.. Pajen bjöd jag Alexandra, som har varit här och hjälpt mig idag, samt Annie och Lina på. Vi utnyttjade min ganska outnyttjade balkong. Jag gillar det. Ganska soft att sitta där. Och trevligt. Extra trevligt med sällskap. Myselimyspysmysipys..Typ.



Min granne har fest eller någonting ikväll. (singstar/guitarhero/kolla på sport med mycket inlevelse grannen, inte Svt 24 snubben..) Det var längesedan nu. Och om jag ska vara ärlig så har jag saknat det lite. Han har typ inte varit hemma det senaste. Man blir som lite orolig.... Nä, kanske inte. Jag har inte haft någonting att klaga på. Det är det. Men nu så, nu är ordningen återställd.




Nu käk.




Miras ordning är också återställd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0