Oväntat slut.





Det som skulle bli en en fika. Blev en öl. En öl blev några fler. Och vips så stod man där. På ett av stans hetaste het ställen.. (obs, ironi..) med en till öl i handen. Och typ sjuhundraelva 18 åringar kring benen. Härligt. Men jag hade en riktigt jävla rolig kväll ändå. (Fast det berodde nog mer på Lina och Jennie, än på 18 åringarna)  Men nu har jag gjort det. Och jag slipper gå just dit fler gånger. För om man bortser från sällskapet, så var det inte riktigt min kopp te..  (kass musik och typ 5 pers över 23...i´ve done my time on fritidsgårdar)




Nu hinka i mig en kanna kaffe, sen göra Mira sällskap och sova förmiddag. Det behövs idag. Och vakna upp lagom till koffeinet verkar och känna mig som en helt ny människa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0