Kletigt golv.





Mira (Kräkset även kallad) har ålat runt på golvet och kräkts (!?)  hela morgonen. Det är en omöjlighet att få henne att ligga på rygg nu. Nej, åla är det nya svarta. Att hon inte har någon frukost kvar i magen efter en liten stund verkar inte bry henne speciellt mycket. Själv skulle jag tycka det var ganska jobbigt. Men, alla är olika.  Så det doftar verkligen härligt i lägenheten nu. Hallontårta (läs spya)... Jag la henne nyss i förhoppning att hon ska somna. Så att jag kan torka lite golv. Utöver den ansträngningen blir det fan inte mycket gjort idag. En vilo dag får det bli. Det är trots allt söndag. Och jag har chips. Och juice. Och en herrans massa avsnitt av True blood att titta på. Och filmen Doed snoe (Död snö, för er som inte förstår norska..).




Nu kallar moppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0