Tidig morgon.

En riktig mys morgon har vi haft här hemma. Som dock startade mycket mycket tidigt. Jag trodde jag skulle få lite sovmorgon eftersom Mira somnade så sent igår. Men icke. Jag lär mig aldrig. Hon funkar ju inte så. Allt eller inget är hennes melodi. Kanske borde jag passa på att vila en timme eller två nu, medans mini me sover sin förmiddagsskönhetssömn. Alternativt (jag borde verkligen..) diska, plocka, städa, dona, duscha och äta frukost. Men alla dessa val (måsten) gör mig ännu tröttare. Så sängen känns ändå som det bästa alternativet. Ja. Sängen får det bli... En stund iallafall.






Update: Det blev en sviiiiin lång dusch i stället.
Det gäller ju att passa på. Och ibland går faktiskt fresh före pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0