Lackerat.





Väldigt trevligt att ha mamma på besök en hel kväll. Eller alla besök är trevliga såklart. Men mamma är ju alltid mamma. God mat fick jag ju också. Och hon hjälpte mig att sy the finishing touch på lite kläder. Inte illa. Dessutom så har hon ju hängt med Grodan. De gillar verkligen varann. De där två.. Att jag gillar de två behöver jag ju inte förklara. För det gör jag. A lot.



Jag köpte det lätt snyggaste lacket (till naglarna) idag när jag var på stan med Therese och hennes lilla Thea (som är med i föräldragruppen). Mörkt duvblått. Så jävla nice. Om man har känt mig länge, kan man få, precis som jag, lite flash backs från ett visst hus i en viss stadsdel av färgen.. Jag gillar´t. Det sitter redan på.


Det ser inte riktigt ut så här. Men nästan. Fast lite mera grått. Och blått.  





Nu God natt.

Kommentarer
Postat av: moster

Snygg tröja mormor/mamma har, eller?

2009-09-30 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0