Favvo.


Klänning-Beyond Retro. Väska-SEcondhand. Skärp-?

Så här såg jag ut live. Jag bytte dock till vita sneakers, mer dans vänligt (nu blev det ju ingen dans, men det hör inte hit) Kan nog lägga in den på listan över mina favorit klänningar..




Jag kännde igår hur skönt det är att ibland få umgås med de jag tycker om, utan Mira (Ni andra jag umgås med annars, som inte var där igår, tycker jag ju självklart också om, men då är ju Mira med.. kanske inte jämt, men nästan och ja, ni kanske förstår..). Skönt att få bara vara Lena. Och även om Ken (som jag var ut och såg igår) inte får många tummar upp av mig, inte heller lokalen, snarare tummar ner, eller kanske lite på snedden, om jag ska vara snäll, så var det väldans trevligt iallafall. Jag hade faktiskt en riktigt nice kväll. Det får vi göra om, tack ska ni ha, ni som var med..





Nu Kaffe kaffe kaffe. Sen hämta hem fjunet (som jag saknar en smula..)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Snyggt snyggt!

2009-09-19 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0