Fin dag.


Så här har jag myst runt i dag.  (beviset på att jag handlar mer kläder än typ mat finns bakom mig...)
Kjol-Monki. Tröja-H&M Herr. Kofta-Gina Tricot.
 

Har varit på stan precis hela dagen. Skulle egentligen bara till apoteket och köpa salva till Mira. Salvan glömdes. Men en himla massa annat hamnade i vagnen, under vagnen, i mina händerna och i mammas händer istället. Skönt. Det går om man vill. Göra av med pengar alltså. Gjorde visserligen inte av med så mycket. Rea och second hand är grejjen. Och mamma då förståss.. Tack älskade mamma!


Mira har varit på strålande humör idag (ja, förutom vid uppvaknandet då..). Hon gillar att hänga i affärer och sitta på fik. Hon glömde tillochmed bort att bli hungrig. Det kom dock ikapp henne när vi skulle åka hem. Men eftersom det är väldigt nära hem i den här staden (staden?) så behövde hon inte vänta länge på att få mat i den lilla (!?) magen. En klar fördel med att bo här. Men sen finns det inte några fler.. Förutom alla nära och kära då ska kanske tilläggas.

Kommentarer
Postat av: Granna

Jag gillar uggletröjan som fan, det var också väldigt fint det du hade myst runt i, såg härligt och skönt ut. Du kan du gulle.

2009-09-08 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0