Garderoben.



Mitt nya tidsfördriv. Hittar man HÄR!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken rolig sida :) men herregud vilket arbete att knäppa kort på hela garderoben :) haha. Då skulle man ju få dela upp i säsonger :)

2009-09-14 @ 16:11:52
Postat av: Lena

Haha, ja det är skit kul! Men lite jobbigt att knäppa kort på allt. Men jag tänker nog inte lägga upp hela, det är lite för mycket arbete ;) Blir nog jobbigt även om man delar upp i säsonger. hehe..

2009-09-14 @ 16:43:22
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja det blir nog det :) men jag skulle behöva kika in i din garderob någon dag nu! Härligt att få inspiration av andras saker, öppnar ögonen för annat än det man själv oftast köper. Blir ju väldigt samma lika tycker jag! :)

2009-09-14 @ 18:54:50
Postat av: Lena

Ja det är ju så. Ett plus med sidan är ju just det, alltså att man kan få inspiration, och även inspirera andra. Men kom du och titta in här hemma! Vi borde ändå ses snart tycker jag! :)

2009-09-15 @ 00:03:46
URL: http://lenaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0