Grisar.


I väntan på att loppisen skulle slå upp dörrarna idag gick vi till min farmor, som tyvärr inte var hemma. Men vi hängde lite utanför istället. Till de hungriga barnens glädje. Och som sällskap hade vi en massa fjärilar. Eller ja, 3 stycken om man ska vara petnoga.. 




Det är någonting konstigt på G. Mira slocknade kvart över 7. Och innan ville hon inte ha någon kvällsmat. Har nog aldrig hänt förut. Det finns fan ingen botten i den där magen annars. Sitter och funderar på om det är så att "svinisen" (ursäkta uttrycket, men det är så töntigt att det blir bra) har grabbat tag om den lille kroppen. Det var kanske en av alla tanter på loppisen som hängde likt gamar cirkulerar kring en död lama över vagnen som har smittat henne. Kanske? Skulle kunna vara så. Eller så är hon trött för att hon somnade sent igår och dessutom var uppe och härjade vid 2 och 5 i natt, och redo att gå upp vid halv 7 i morse. Kanske? Jag är. Trött allstå. Ska nog göra en favorit i repris (från igår) och gå och lägga mig nu. Vid 23 ish tiden. Ja det ska jag. Banne mig. (jag klappar mig själv lite på axeln för denna nyfunna insikt om att sömn faktiskt är rätt gött..)

Så God natt!




Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Ha en grymmo fredag =)

2009-09-11 @ 11:39:25
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0