Hård som sten.

Det är ju alltid lika roligt att vakna upp och knappt se någonting. Endast en strimma ljus. Kravla sig till spegeln för att där upptäcka att ögonen är så jävla svullna att bara en sjundedel vore nog. Och som en liten bonus på kortet är resten av fejset lika svullet.. Kul. Anlednigen till detta är sömnsbrist. Big time. Och det är då såklart min lilla groda som orsakar denna enorma sömnlöshet. Men jag har iallafall upptäckt problemet till detta. Nämligen,  utebliven tarm tömmning. Så jag har hällt i henne laxermedel och inatt räknar jag med att få sova. (om hon nu väljer att tömma innan läggdags, annars får jag spendera natten med att tvätta... )







Ber om ursäkt för mitt tjat om min sömnlöshet (och för att jag pratar om bajs). Men jag tänkte jag skulle förklara varför jag (om ni ser mig dag) ser ut som kattkvinnan (inte catwoman i batman, utan hon den andra..). Jag har alltså inte gått och opererat mig.


Kommentarer
Postat av: Elin W

Haha, you just made my day Lena:)

kattkvinnan, ja där fick du till det. Dock inte lika roligt med en liten groda som inte bajsar...

Ylva ligger här brevid och sover lite lunch.

Absolut att vi ska ta en fika :) Är i Hammarby hela denna vecka tills på Söndag, sen måndag är jag upptagen men sen är jag ledig :)

Skriv en dag på facebook så är jag på...

2009-09-23 @ 14:48:02
URL: http://enwo.bloggsidan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0