Kaffe, macka och Sarah Bernard.


Dagens Skoglundare.. (bry er inte om att jag typ ser ut som om att jag svalt en ödla, eller som om att jag äter någonting väldigt surt, så är inte fallet, bilden är bara tagen in action) (Mira tänker jag inte ens kommentera...) 


Och på mina fötter satt det svarta skor.. 
Kjol- Gina Tricot. Tisha-Åhlens. Skor-Din Sko. Mira har tröja som är ärvd och brallor från Lindex.






Vi har varit och fikat på stan med föräldragruppen. Fast det borde heta mammagrupp, det är väldigt glest med pappor. (Det är en som brukar vara med. Fast inte idag). Och jag såg ut som ovan. Och till min stora förvåning har jag kommit ätt älska svarta skor. Nästan alla mina skor är svarta nu. Har nästintill hatat det tidigare. Eller iallafall tyckt att det varit sjukt tråkigt. Jag tyckte nämligen att mina fötter försvann (med svarta skor) ner i asfalten, typ, och man kan ju kanske tycka att det skulle vara en bra sak, eftersom benen då ser lite lite längre ut, och det borde jag ju tycka vara bra, eftersom mina är väldigt korta. Men nej. Så har jag inte tänkt. Utan, skor ska synas! (skit samma att jag ser kortare ut än jag är.. bara jag slipper se tråååkig ut..) Den bästa accessoaren. Alla tråkiga kläder blir jävligt mycket najsare med ett par roliga skor. Fast sen jag fick Mira så kanske jag undermedvetet inte tänker så längre.. Kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0