Påsen heter jag.


En sopsäck under ögat.  (bilden är snäll mot mig (er))




Ja, vad ska man säga. Enbart en timmes sömn sätter (tydligen) sina spår.
Men mitt Bank id är tillbaka. Det hade väl bara irrat bort sig lite i sajberspäjs i natt. Och ja, vem skulle inte kunna göra det. Bra att det hittat tillbaka iallafall. Fast det tråkiga är att av någon oförklarlig konstig anledning, så får jag inga pengar förens den 28:e ?! Va fan!  När ändrades det då? Logiken, hallå!? Har ju liksom alltid fått mina välförtjänta pengar den 27:e förut. Och det ska va´som det brukar......
Speciellt i sådana här viktiga sammanhang.
Pengar innan helg, eller pengar efter helg? Mycket viktig fråga. Och svaret på den enkla frågan är: INNAN! Såklart.
Men, Försäkringskassan är väl inte direkt kända för att vara smarta. Nej. Nej. Nej, inte alls faktiskt. Aldrig. 
Typiskt. Kan tyckas.


Nu söva surgrodan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0