Tack mamma.

Kvällen har vi myst bort tillsammans med mina brorsdöttrar. Hembakad pizza, godis och läsk. Lördag har jag hört att det är idag.. Och hos mamma på eftermiddagen åt jag blåbärs paj. -Sa jag att det var lördag idag? Hmm. En god dag har det iallafall varit.

Mira hade haft det super toppen hos bästa mormor. Och hon hade skött sig exemplariskt. Inte ljudat, mer än den dagliga stämbandstestande skönsången (läs, avgrundsvrålen..) hon brukar roa sig med. Men det är ju hennes grej liksom. En jädra stämma har hon (dock ingen Celine Dion.. än..). Och inte kinkat det minsta. Sicken tjej. Helt underbar. Fast det är väl kanske inte så konstigt. Hon är ju min.......... Och jag är ju ganska underbar. Och inte heller brukar jag ljuda speciellt mycket. 




Nu slagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0