Inga gamla saker.





Goodmorning greyshine. Vi har tyvärr sovit en smula dåligt i natt. Men det luktar tvättsåpa i lägenheten, så det är bra. Gillar den doften. Kläderna blir så härliga av det (jag tvättade igår, kläder alltså, med tvättsåpa, för kläder..(grummes)). Om vi inte hade varit så in i benmärgen trötta så skulle vi gått på en loppis idag. Petra och Matilda skulle eventuellt ha hakat, men nu har jag bjudit hit dem på kaffe istället. Eftersom vi är så in i benmärgen trötta. Kaffe är bra då har jag hört.. 

Kommentarer
Postat av: LinaH

Jaja, men de var ju faktist också nästan gratis...nästan! ;)



Hur ser veckan ut för dig och Mira? Ni får mer än gärna komma hit och hälsa på. Barnskrik kan jag inte få för mycket av! Jag vet bara att jag är i skolan hela tisdag och på torsdag åker jag till Sandviken och dansar på eftermiddan. Onsdag?

Kramkram

Vet inte om du har mitt nummer...? 070 670 83 97 är det iaf:)

2009-09-05 @ 09:53:38
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0