Det kan va´nå´t.

Jag är så jävla peppad på en lägenhet i ett litet hus i Gävle. 68,5 kvadrat. 2 rok. Egen uteplats. Väster sol. Kan det bli annat än bra? Svar Nej! Jag måste fan ha den. Kanske ska gå och blinka lite med fransarna på banken. Så att jag får ett större lån. Ja det ska jag. Ta mig fan. Där kommer vi trivas som Tarzan i djungeln, fisken i vattnet, hästen i hagen, apan i trädet... Fast hade ju helst sett att den var i Stockholm. Vill flytta tillbaka. Snarast. Men man kan (tydligen) inte få allt har jag hört. Sjukt ovärt att det ska vara så. Jag vill ju ha allt.. Fast detta kommer nog bli grymt nice ändå. Om jag nu får den. Eller ja, får och får. Här fås inget. En jävla massa pengar ska de ha för´n. Vilket betyder att jag måste få det där lånet först och dessutom sälja min lägenhet jag har nu. Och det är nog inte det lättaste. För vem fan vill ha en etta i Sandviken!? Ingen tippar jag på..  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0