Randiga djur.





Ännu mera ränder.


Och djur.


En väldigt speciell sak, som var alltför härlig för att avstå.


Med tillhörande byxor (och väst). Kanske hur fult som helst, men också hur schysst som helst..


En rosenkopp. Såklart. 

Mira fick en handdocka i form av en tiger. Som jag egentligen inte hade tänkt köpa. Men jag har aldrig hört henne skratta så mycket åt någonting någongång. Bara hon nuddade den skrattade hon sig till tårar. Och när jag tog bort den skrek hon som en stucken gris. Och skrattade sig till tårar, igen, när hon fick se den. Så jag kände att jag var tvungen att köpa den

Nej jag kunde ju som synes inte låta bli att handla idag. Köpstoppet varade inte så länge. Jag är kass. Jag vet. Men 96 kr var det värt. Faktiskt.

Fridens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0