Smuligt.






Surläppen på ingång. (eller utgång..)

En ljust klädd Mira..  Som matchar moln och strumpr.


Jag och Grodan har mest hängt på golvet idag. Det ska sittas. Själv. Men eftersom hon fortfarande är som en kägla i balansen (inte så stabil..), så måste man rädda henne lite då och då, för när hon vrider på det stora huvudet så blir det liksom lite fel med tyngdpunkterna. Och då tippar hon. Och sen blir det ett jävla liv. För då gör det ont. Så för att undvika bucklor på hennes fina duniga huvud så måste jag hålla mig nära. Alltså sitta på golvet. Och jag kan iochmed det konstatera att den stora städ dagen bör bli av inom en mycket snar framtid. Typ i morgon. Helst.






Nu en titt i kylen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0