Alla pengar kvar.


Lina, Mira och hunden Sally. Som fascinerade Mira rejält..  (Sally tillhör Linas roomie)

En så´n här liten en måste vi ha, det är värsta grejen ju, säger hon här. Och ja, såklart du ska få en hund Mira...





Vi har bara myst runt idag. Catchat up. Massor. Det var typ 6 år sedan vi träffades sist. Alltså det är fan för länge. Men det är ändring på det nu. Nu ska vi se till att hänga lite oftare. Vi har ju dessutom blodsband. Tremänningar är vi för att vara exakt. Det var en sjukt nice dag. Och jag shoppade ingenting. INGENTING!(om man inte räknar med fikat (kladdkaka+soyalatte) då, men det gör jag inte, äta bör man annars dör man..liksom..) Kors i taket. Jävlar i min låda. Det trodde jag inte om mig själv. Eller det händer väl. Men inte fan är det ofta. Får se om jag lyckas hålla detta shopping stopp. Troligen inte. För imorgon ska jag och Petra på loppis. Och då vet man ju redan innan hur det brukar sluta..




Tack Lina för idag!

Kommentarer
Postat av: petra

Jag binder fast dina händer så kan du inte köpa något...

2009-09-09 @ 23:28:37
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/
Postat av: LinaH

Annars kan du ju hänga mer med mig så spenderar du mindre! JA vad bra :)

TAck själv, som jag sa, jag ÄLSKAR att inte GÖRA nåt speciellt, speciellt i rätt sällskap!

2009-09-10 @ 00:00:49
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0