Ny kategori.



Nu för tiden finns en ny kategori i garderoben. Lekparksvänligt. Där det är mer bekvämligheten och funktionen som styr. Än snyggheten. Så i paketet jag hämtade ut idag. Fanns några nya items till den kategorin. Jag brukar köra ungefär samma annars, om jag ska en runda på stan, fika eller gå ut. Det är mer detaljerna som ändras då. (tights blir tunna strumpbyxor, axelväska blir kuvertdito, sneakers blir kanske klackar osv..) Men det är lite annat att härja omkring bland gungor och sandlådor. Än att sitta stilla, tex på ett golv på öppna. I en bar. Eller på ett café. Rörlighetsnivån är ju något högre, i parken, om man säger så..

Nu ska jag sova.
So long.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag gillar verkligen jackan !

å förresten , Tack :)

2010-05-01 @ 11:55:12
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0