Jag gör plats.



Jag springer omkring och donar här hemma idag. Medans lyssnar jag på lite Best of Motown. -63-65. På vinyl. Härligt värre. Jag har bla rensat bland alla kläder. Så nu finns det några tomma galgar och lite lite mera plats på hyllorna och hästen. Om några dagar kör jag en omgång till. Då ryker (förhoppningsvis..) allt jag tvekade på idag. Sweet.. Konstigt det där ändå. Att det fungerar så. Att man måste förberada sig mentalt. Typ. För de känslomässiga banden till tygstyckena är fan starkare än man anar..


Nu fixa lunch.

Kommentarer
Postat av: Granna

Men släng inte det du slängt -dina sopor min skatt eller hur fan det nu går :-) . Kan du inte gömma bort i förrådet tills jag är uppe igen?

2010-04-21 @ 21:04:32
Postat av: Lena

ALLT hamnar på vinden i väntan på dig.. :)

2010-04-21 @ 21:15:04
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: Granna

Men du är väl för söt du!

2010-04-22 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0