Det står still.

Ikväll har jag varit till nya lägenheten. Slipat och målat lite skåp. Känner mig dammig. Och jävligt trött. Trött i skallen och i kroppen (Mira gjorde morgon kl 5 i morse..). Fast mest trött är jag nog på hantverkare. Speciellt hantverkare med uppenbart dålig syn.. Samt dålig framförhållning och tidsplanering. Att jag ska kunna flytta in i helgen är mera otroligt än att all snö har töat bort tills i morgon. Så livet i en kappsäck går vidare. Ett tag till..

Förövrigt har det varit en bra dag. Mini me och jag har hängt på öppna förskolan. Och kollat på golv. Så nu vet jag vilket jag ska ha. Det kommer bli grymt nice. Och lite för dyrt..




Fridens. So long. Vi hörs. God natt..

Kommentarer
Postat av: Granna

Blir det det vitbestade golvet eller ngt liknande? Eller blir det något helt oväntat, rosa kanske? Håll ut, du är ju nära nu och tänk när det är klart, vad kul det blir att börja inreda och fixa. :-) . Peppkramar

2010-02-17 @ 17:49:52
Postat av: Granna

beTs menar jag såklart om du tvivlar. en best vill man nog inte ha som golv.

2010-02-17 @ 17:51:30
Postat av: Lena

Ååå, jag skulle så gärna ha det golvet.. Men det blir alles för dyrt. Det kommer kosta tillräckligt ändå med det jag valt. Men det blir det rutiga i kök och hall. Och ett ganska mörkt valnöts golv i resten.. Fast hittar jag ett "vitt" golv till bra pris så ska jag definitivt ha det. Fresh fresh fresh blir det då :)

2010-02-18 @ 13:05:05
URL: http://lenaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0